Jūsu iepirkumu grozā nav preču.

Izmēģiniet
  • Izņemiet preci bez piegādes maksas
  • 14 dienu atgriešanas tiesības
  • Iegādājieties preces līzingā

Jautājumi un atbildes

Vispārīgie jautājumi

J: Kā ar Jums sazināties?

  • E-pasts: Mūsu komanda palīdzēs Jums jautājumu un neskaidrību gadījumā. Mēs atbildēsim uz e-pasta ziņojumiem, cik vien iespējams ātri. Rakstīt mums e-pastu.

    Sniegsim atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem par mūsu precēm, zīmolu rakstot mums uz e-pastu.
  • Telefons: Jūs varat zvanīt mums un mēs atbildēsim uz Jums interesējošiem jautājumiem saistībā ar precēm, kas Jums interesē. Pasūtīšana ir iespējama arī pa tālruni, tāpēc nevilcinieties, lai zvanītu. Tālruņa numurs 67 169 074.

    Palīdzēsim orientēties mūsu mājaslapā un pie iepirkšanās.

J: Vai sniedzat atbalstu tiešsaites čatā?

Šobrīd mēs nepiedāvājam atbalstu tiešsaites čatā, bet ļoti drīz tas būs iespējams. Mēs vēlamies Jums sniegt labāko servisu un palīdzību jebkurā laikā, tāpēc mēs pie tā strādājam.

J: Vai ir kādas priekšrocības izveidojot kontu pie mums?

Mēs uzskatām, ka ir. Daudzas!

  • Jūs iepirkšanās process būs daudz ātrāks, nebūs nepieciešamība aizpildīt piegādes informāciju, iegādājoties preces no mums vēlreiz.
  • Jūs varēsiet izveidot savu vēlmju sarakstu, kurā pievienot Jums interesējošās preces.
  • Jūs varēsiet viegli apskatīt savu pasūtījumu vēsturi.
  • Jūs varēsiet pārvaldīt visus e-pasta jaunumu abonementus un viegli atrakstīties.
  • Jūs varēsiet pasūtīt katalogu uz mājas adresi un vēl daudz kas cits.

J: Kā es varu zināt, ka ir droši iepirkties interneta veikalā?

Jūsu iepirkšanās Delimano interneta veikalā ir droša. Mēs garantējam Jūsu privātumu.

Lūdzu, izlasiet Drošas iepirkšanās garantija, Droša iepirkšanās, Privātuma politika un Darījumu noteikumi lai uzzinātu vairāk.

J: Kā es varu uzrakstīt atsauksmi par preci?

Atstāt atsauksmi ir ļoti viegli. Noklikšķiniet uz "Atstāt atsauksmi" pogu, un pievienojiet savu komentāru.

  • Pie izvēlētās preces lapas augšpusē, blakus atsaukmju zvaigznītem Jūs redzēsiet "XX Atsauksmes", noklikšķiniet uz tā, un Jūs tiksiet aizvests uz lapas leju.
  • Kad esat iesnieguši savu atsauksmi paies līdz 48 stundām, lai tā parādītos mājaslapā.

Lūdzu, ņemiet vērā, ka Jūs varat atstāt atsauksmes tikai, ja esat pierakstījies. Ja Jums vēl nav konta, klikšķiet šeit, lai izveidotu tādu.

Lūdzu izlasiet Lietošanas noteikumus, lai uzzinātu vairāk par noteikumiem un nosacījumiem attiecībā uz Jūsu iesniegtajām atsauksmēm.

J: Kā es varu uzspiest "Like" Jūsu Facebook lapai?

Jūs varat, uzspiest "Like", mūsu Facebook lapai, noklikšķinot šeit. Paldies!

J: Kā es varu parakstīties uz e-pasta jaunumiem?

Jūs varat parakstīties uz mūsu e-pasta jaunumiem, noklikšķinot šeit. Paldies!

J: Kā es varu atteikties no e-pasta jaunumu saņemšanas?

Ja nevēlaties vairs saņemt e-pasta jaunumus (īpašos piedāvājumus, rakstus u.c.), lūdzu, pierakstieties savā kontā un noklikšķiniet uz sadaļu "Jaunumu pierakstīšanās", kur jūs varēsiet ērti pārvaldīt abonementus.

Bet, lūdzu, apsvēriet, to kā mēs nevarēsim pierakstīt Jūs atpakaļ pēc tam, kad Jūs būsiet atteicies no mūsu e-pastu jaunumiem.

J: Kā es varu izmantot kuponu?

Izmantot savu kuponu ir viegli.

  1. Veicot pasūtījumu pirmajā solī varēsiet piemērot kupona kodu.
  2. Iekopējiet kupona kodu norādītajā laukā un nospiediet pogu "Piemērot"
  3. Atlaides, īpašie piedāvājumi tiks automātiski parādīti lapas labajā pusē.

Garantija un atgriešana

J: Prece bojāta, ko darīt?

Garantijas laikā atpakaļ sūtāmā prece/detaļa jāsūta pa pastu uz adresi:

  • Dēļu iela 4, Rīga, Latvija, LV - 1004

Jaunu preci/detaļu Jūs saņemsiet savā pasta nodaļā aptuveni 30 dienu laikā, ja prece ir noliktavā. Nosūtot preci/detaļu uz apmaiņu, nav obligāti jābūt preces oriģinālajam iepakojumam. Saņemot preces/detaļas maiņu, pasta izdevumi ir bez maksas!

Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja Jums ir saglabāts pirkuma apliecinājuma dokuments (čeks, pavadzīme, pasta apmaksas kvīts), un prece ir izmantota tikai tam paredzētajam mērķim.

J: Kāda ir garantija precēm?

Visām iegādātajām precēm ir noteikts 2 gadu garantijas termiņš. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš. Dažām precēm noteiktais garantijas termiņš var būt atšķirīgs, informācija skatāma preces aprakstā.

Pasūtījumi

J: Vai ir iespējams mainīt vai atcelt pasūtījumu?

Ja vēlaties mainīt vai atcelt savu pasūtījumu, lūdzu, nosūtiet mums e-pastu, un mēs palīdzēsim. Lūdzu, ņemiet vērā, ka, ja prece jau ir atstājusi mūsu noliktavu, mēs varam tikai atcelt pasūtījumu.

J: Kāds ir mana pasūtījuma statuss?

Ātrākais veids ir mūs sazvanīt vai rakstīt uz mūsu e-pastu, mēs sniegsim Jums informāciju.

J: Prece ko vēlējos iegādāties vairs nav noliktavā, ko tagad darīt?

Diemžēl noteiktām precēm ir noteikts daudzums noliktavā, šajos gadījumos mēs nevaram piegādāt preci Jums. Tomēr mēs esam patiesi priecīgi, jebkurā laikā palīdzēt Jums izvēlēties līdzīgu vai citu preci.

Jūs tiksiet informēts par izmaiņām pasūtījuma statusā, pa tālruni vai e-pastu.

Piegāde

J: Kādas ir piegādes izmaksas?

Piegāde tiek aprēķināta, pamatojoties uz visa iepakojuma svaru un piegādes vietu.

J: Cik ilgā laikā saņemšu savu pasūtījumu?

Pēc pasūtījuma veikšanas mūsu konsultants sazināsies ar Jums, lai apstiprinātu adresi un piegādes datumu.

J: Vai es varu izvēlēties, kad man tiek piegādāta prece?

Jūs varat norādīt savu vēlamo piegādes datumu pasūtījumā komentāros vai pa tālruni mūsu konsultantam, kad viņš sazināsies ar Jums, un mēs darīsim visu iespējamo, lai Jūs saņemtu savu pasūtījumu pēc iespējas ātrāk.

J: Vai man personīgi ir jāparakstās par preces saņemšanu?

Gadījumā, ja maksāsiet par preci saņemšanas brīdī, Jums būs nepieciešams personīgi parakstīties par tās saņemšanu.

J: Ko darīt, ja esmu mainījis domas un es neesmu vēl saņēmis preci?

Mēs lūdzam Jūs informēt mūs, ja esat mainījis savas domas. Tad mēs varam viegli atcelt Jūsu pasūtījumu bez jebkādām papildu izmaksām priekš Jums.

J: Vai piegādājat ārpus valsts?

Mēs nepiegādājam ārpus valsts, taču, ja interese lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu un mēs izskatīsim katru gadījumu atsevišķi.

Atgriešana

J: Es vēlos atgriezt preci, ko darīt?

Jums ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā. Prece nedrīkst būt faktiski lietota, preci Jūs variet izmēģināt tikai tiktāl, cik tas nepieciešams, lai iepazītos ar tās tehniskajām īpašībām, raksturu un darbību. Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ar nepārprotamu paziņojumu (piemēram, pa pastu nosūtītu vēstuli, faksu vai e-pastu) mūs – SIA „Studio Moderna”, Reģ. Nr. 40003617324, juridiskā adrese: Rīgā, Dēļu iela 4, LV-1004; tālr. +371 67807675, fakss +371 67807681; e-pasts: atteikumi@studio-moderna.com ir jāinformē par lēmumu atteikties no šā līguma. Jūs varat izmantot pievienoto atteikuma veidlapas paraugu, bet tas nav obligāti. Ja reizē ar paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu Jūs sūtāt preci, tad prece un atteikums ir jānosūta uz šādu adresi: Jūrkalnes iela 15, Rīga, LV-1046, adresāts – SIA „Studio Moderna”.

J: Cik ilgā laikā saņemšu atpakaļ naudu par atgriezto preci?

SIA Studio Moderna naudas atmaksu par atgrieztām precēm veic ar naudas pārvedumu caur Latvijas Pastu, tāpēc naudas atgriešanas termiņi var mainīties atkarībā no naudas pārveduma izpildes laika.

J: Kādas ir atgriešanas piegādes izmaksas?

Nosūtot preci/detaļu uz apmaiņu, nav obligāti jābūt preces oriģinālajam iepakojumam. Saņemot preces/detaļas maiņu, pasta izdevumi ir bez maksas!

Informācija par maksājumiem

J: Kādus maksājumu veidus pieņemat?

Mēs šobrīd pieņemam šādus maksājumu veidus:

  • Samaksa skaidrā naudā preci saņemot
  • Līzings
  • Kredītkartes/Debetkartes: Visa, Mastercard, Maestro.

J: Vai pieņemat starptautiskas kredītkartes?

Šobrīd mēs pieņemam: Visa, Mastercard, Maestro

J: Kā darbojās samaksa preci saņemot?

Samaksa par piegādi preces saņemšanas brīdī ir drošākais un vienkāršākais veids kā norēķināties par preci. Vienkārši sagatavojiet vajadzīgo summu par savu pasūtījumu un pie piegādes nododiet to kurjeram apmaiņā pret preci.

J: Vai ir droši izmantot kredītkarti / debetkarti mūsu interneta veikalā?

Jā. Jūsu iepirkšanās internetveikalā ir droša. Garantējam Jūsu privātumu.

Tehnoloģijas

J: Kādēļ mēs izmantojam sīkdatnes savā vietnē?

Izmantojam sīkdatnes, lai Jūsu pieredze mūsu vietnē būtu pēc iespējas labāka. Tāpat mēs varam vērot Jūsu darbības vietnē, un attiecīgi to pilnveidot.

Izmantojam sīkdatnes arī dažādu mārketinga kampaņu novērošanai. Tādā veidā uzzinām, kuras no tām ir efektīvas, un mainām vietni atbilstoši tam, kas Jums patīk. Lai šī vietne pienācīgi darbotos, dažreiz jūsu ierīcē izvietojam sīkdatnes (cookies). Tāpat dara lielākā daļa tīmekļa vietņu. Ja piekritīsit lietot sīkdatnes vai atteiksieties no tām, šos iestatījuma parametrus varēsit atkal izmainīt jebkurā laikā.

J: Veicot pasūtījumu parādās kļūdas paziņojums, kurā norādīts, ka ir notikusi kļūda. Kas nogāja greizi, un ko darīt?

Lūdzu, pārliecinieties, ka esat ievadījis visus datus, kas nepieciešami, lai veiktu pasūtījumu. Iztrūkstošās daļas būs atzīmētas ar sarkanu apli apkārt.

Jūsu informācija

J: Mana e-pasta adrese ir mainījusies, kā es varu atjaunināt informāciju?

Atjaunināt e-pasta adresi iespējams pierakstoties savā kontā, "Jaunumu pierakstīšanās" sadaļā.

J: Es vēlos mainīt savu paroli, kā es to varu izdarīt?

Paroli atjaunināt iespējams pierakstoties savā kontā un noklikšķinot uz sadaļu "Konta informācija".

J: Vēlos dzēst kontu, kā es to varu izdarīt?

Ja vēlaties dzēst savu kontu, lūdzu rakstiet uz mūsu e-pastu, un mēs Jums palīdzēsim.